شرکت دانش بنیان وب افزار سام تولید کننده نرم افزارهای مهندسی مالی  با رویکرد ERP  در راستای توسعه فعالیت های  سازمان فروش و بازاریابی خود از اشخاص حقیقی ( همکار فروش )

و اشخاص حقوقی ( نماینده فروش ) واجد شرایط به منظور اعطای نمایندگی دعوت به همکاری می نماید.

مراحل دریافت مجوز نمایندگی :

برای اینکه شریک تجاری شرکت سام شوید می بایست مراحل ذیل را طی نمایید.

شرایط اخذ نمایندگی :

  • همکار فروش سازمان سام شوید.

همکار فروش سام، شخصی حقیقی همانند پرسنل فروش سام است که  فقط بصورت خودگردان، دورکار و بدون حقوق و مزایای ثابت با سام همکاری می‌نماید.

این شخص دارای تجربه، تخصص و سابقه شغلی و تحصیلی مرتبط با صنعت نرم‌افزار است و با برقراری ارتباطات گسترده در بازار، توانایی بازاریابی، معرفی مشتری و ارائه دموی نرم افزار سام  تا زمان انعقاد

قرارداد با مشتری را برعهده دارد.

  • نماینده فروش سازان سام شوید.

شخص حقوقی است که در قالب شرکت یا موسسه ثبت شده در یکی از شاخه‌های صنعت IT و یا خدمات مالی مشغول فعالیت است و به عرضه کالا و خدمات مرتبط با کسب و کار سام می‌پردازد. این دسته

از شرکت‌ها باتوجه به زمینه‌کاری که در آن فعالیت دارند می‌توانند با بهره‌گیری از ارتباطات خود در بازار و با تکیه بر تیم پرسنلی خود و بهره‌گیری از امکانات دراختیار گذاشته شده توسط سام با این شرکت، همکاری نماید.

در این نوع همکاری، نماینده می‌تواند در صورت احراز صلاحیت، فرآیند‌های خدمات پس از فروش اعم از نصب، پیاده‌سازی، استقرار، آموزش و پشتیبانی نرم‌افزار سام را برعهده داشته باشد.