نرم افزار خدمات پس از فروش

امروزه خدمات پس از فروش، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت، ارزیابی مشتریان از خدمات پس از فروش سازمان‌ها، یکی از شاخص‌های اساسی تصمیم، برای شروع یا ادامه ارتباط با یک سازمان است.

اگر افزایش ارزش مشتری را به عنوان یکی از اهداف کلیدی کسب‌وکارها قلمداد کنیم، بی‌تردید تحقق آن بدون اتخاذ استراتژی‌های اثربخش در حوزه‌های مختلف سازمان و عملیاتی نمودن آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. بی‌تردید یکی از این حوزه‌ها، خدمات پس از فروش است.

راهکار زنجیره فروش e1743593623142

امکانات و ابزارها

search 1
تعریف انواع شارژ به صورت درصدی و ریالی به صورت نامحدود .
search 1
تعریف کارت وفاداری به ازای هر مشتری و شارژ آن مطابق با سیساست های سازمان.
search 1
امکان صدور انواع بن کارت های خرید ، تخفیف به صورت نامحدود با بهره مندی از پارامترهایی همچون تاریخ صدور و تاریخ انقضا و … .
search 1
امکان پوشش دهی فرآیند سفارش خدمات پس از فروش متناسب با فرآیندها و گردش عملیاتی سازمان و منطبق با سایر پارامترهای حوزه فروش و … .
search 1
پشتیبانی از فرآیند ثبت پذیرش درخواست های مشتریان برحسب فاکتور های فروش.
search 1
امکان پیگیری پذیرش های ثبت شده مشتریان و ادامه تکمیل خدمات رسانی به مشتری تا رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نظر سازمان و مشتری.
search 1
امکان بهره مندی از انواع گزارشات متنوع و کارا جهت تعیین وضعیت خدمات پس از فروش از شروع چرخه ثبت درخواست مشتری تا انتهای چرخه پاسخگویی به نیاز مشتری.
store management 1536x1137 1

امروزه خدمات پس از فروش، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مشتریان، سازمان‌ها را بر اساس آن مورد قضاوت و ارزیابی قرار می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت، ارزیابی مشتریان از خدمات پس از فروش سازمان‌ها، یکی از شاخص‌های اساسی تصمیم، برای شروع یا ادامه ارتباط با یک سازمان است.

اگر افزایش ارزش مشتری را به عنوان یکی از اهداف کلیدی کسب‌وکارها قلمداد کنیم، بی‌تردید تحقق آن بدون اتخاذ استراتژی‌های اثربخش در حوزه‌های مختلف سازمان و عملیاتی نمودن آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. بی‌تردید یکی از این حوزه‌ها، خدمات پس از فروش است.

درخواست دمو نرم افزار

  • پس از تکمیل فرم برای شما ایمیلی ارسال می شود.