راهکار زنجیره فروش

امروزه دپارتمان فروش سازمانها با پیچیدگیهایی در زمینه هزینه های بالای بازاریابی و فروش ، فرآیندهای متنوع در فروش ، تعداد زیاد رقبا ، تنوع درخواست های مشتریان ، پراکندگی جغرافیایی حوزه مشتریان و بسیار از عوامل دیگر روبرو است .

تشکیل یک دپارتمان فروش منسجم ، چابک و پر توان در کنار مدیریت نیروی انسانی به یکی از اساسی ترین نیازهای سازمانها  تبدیل گشته است .

بنابراین بهره مندی از یک نرم افزار  قدرتمند که بتوان در کنار سازمانها فرآیندهای متنوع فروش را ساختار یافته نموده و مدیریت و کنترل تمامی عوامل فروش را در اختیار مدیران قرار دهد،  این امکان را  به وجود می آورد تا به بهترین شکل ممکن سازمان خود را مدریت و کنترل نموده و در عرصه های رقابتی یک گام جلوتر از رقبای خود حرکت نمایند .

منافع و مزایا

 

  • ایجاد فرآیندهای فروش به صورت داینامیک و متناسب با ساختار فروش مشتریان.
  • تعیین حوزه های مختلف فروش متناسب با سیاست های فروش و بازاریابی در سازمانها.
  • تعیین انواع مدلهای فروش جهت پیاده سازی فرآیندهای فروش به صورت داینامیک و پویا.
  • ایجاد سطوح دسترسی کاربران متناسب با فرآیند ها و فرم های عملیاتی واحد فروش.
  • ارتباط کامل بین نرم افزارهای حوزه فروش با نرم افزار انبار جهت صدور مجوزهای خروج کالا.
  • ارتباط کامل بین نرم افزارهای حوزه فروش با نرم افزار برنامه ریزی تولید جهت تعیین اولویت های و  مجوزهای تولید کالا.
  • ارتباط کامل بین نرم افزارهای حوزه فروش با نرم افزار دریافت و پرداخت جهت پیاده سازی کنترلهای داخلی مرتبط با فرآیندهای دریافت وجه از خریداران کالا و خدمات.
  • بهره مندی از موتور گردش عملیات ( ورک فلو ) جهت پیاده سازی فرآیندهای فروش متناسب با نیازهای سازمان.
  • پوشش دهی عملیات تخفیفات و جوایز برای مشتریان به صورت پارامترریک.
  • پشتیبانی کامل از عملیات فروش در سطح شعب و همچنین در سطح سازمان.
نرم افزارهای این حوزه
نرم افزار فروش فروشگاهی

نرم افزار فروش فروشگاهی : موتور هوشمند تحول خرده‌فروشی

مشاهده امکانات