نرم افزار مدیریت ارتباطات سام

راهکاری هوشمند برای مدیریت تمامی ارتباطات داخلی و خارجی سازمان

نرم‌افزار مدیریت ارتباطات شرکت‌ها با تمرکز بر بهبود فرآیندهای ارتباطی، تمامی تعاملات داخلی و خارجی شما را دسته‌بندی، پیگیری و ساماندهی می‌کند.

این سیستم، بخشی از راهکار جامع ERP شرکت وب افزار سام است و به شما کمک می‌کند:

مدیریت ارتباط با شرکای تجاری و مشتریان: ذخیره و پیگیری تمامی تماس‌ها، مکاتبات و جلسات
ارتباطات داخلی: بهبود هماهنگی میان بخش‌ها و تیم‌ها، ثبت و پیگیری پیام‌ها و مکاتبات داخلی
رسانه‌ها و کانال‌های ارتباطی: مدیریت ایمیل‌ها، پیامک‌ها، تماس‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی
سازماندهی و آرشیو مستندات: ذخیره اطلاعات و مدارک مربوط به ارتباطات در یک سامانه متمرکز
گزارش‌گیری و آنالیز: تحلیل عملکرد ارتباطات و بهبود فرآیندهای سازمان، برای تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه

امکانات و قابلیتهای نرم افزار مدیریت ارتباطات سام

مدیریت تماس :

در سرویس مدیریت تماس، تمامی تماسهای ورودی و خروجی از یک سرویس مرکزی عبور می کنند. این سرویس قابلیت های زیر را دارد:

  1. راهنمایی مخاطب به واحدهای مختلف
  2. شناسایی مخاطب با استفاده از شماره تماس و یا کد اشتراک
  3. اتصال مخاطب به آخرین کاربری که پیگیری کننده امور مربوط به او بوده
  4. اتصال مخاطب به اولین کاربر آزاد
  5. شناسایی اولین خط آزاد جهت برقراری تماس خروجی
  6. ضبط کامل مکالمات و ذخیره آن همراه با سایر مشخصات
  7. قابلیت ارزیابی کاربر توسط مخاطب در پایان مکالمه در برخی از مسیرها و یا در تمامی مکالمات

 دریافت و ارسال فکس :

در سرویس دریافت و ارسال فکس، تمامی فکسهای ورودی و خروجی از یک سرویس مرکزی عبور می کنند. این سرویس قابلیت های زیر را دارد:

  1. دریافت فکس و ذخیره آن همراه با مشخصات
  2. ارسال فکس و ذخیره آن همراه با مشخصات

دریافت و ارسال پیام کوتاه :

در سرویس دریافت و ارسال پیام کوتاه، تمامی پیامهای ورودی و خروجی از یک سرویس مرکزی عبور می کنند. این سرویس قابلیت های زیر را دارد:

  1. ارسال پیام تکی یا گروهی و ذخیره آن همراه با مشخصات
  2. قابلیت تنظیم زمان جهت ارسال اتوماتیک پیام
  3. دریافت پیام و ذخیره آن همراه با مشخصات

 دریافت و ارسال ایمیل :

در سرویس دریافت و ارسال ایمیل، تمامی ایمیلهای ورودی و خروجی از یک سرویس مرکزی عبور می کنند. این سرویس قابلیت های زیر را دارد:

  1. تنظیم مشخصات حسابهای ایمیل هر کاربر بصورت جداگانه
  2. دریافت ایمیلهای تمامی حسابهای مشخص شده و ذخیره آن در صندوق اختصاصی کاربر و ارتباط آن با مخاطب فرستنده ایمیل
  3. ارسال ایمیل از تمامی حسابهای مشخص شده و ذخیره آن در صندوق اختصاصی کاربر و ارتباط آن با مخاطب گیرنده ایمیل