در گروه شرکت­‌های سام، رسالت ما:

توسعه سیستم­‌های اطلاعات مدیریت بر بستر وب است. سیستم­‌های اطلاعات مدیریت به مجموعه راهکارهای مکانیزه در امور برنامه­‌ریزی، سازماندهی، مدیریت سرمایه انسانی، راهبری و کنترل اطلاق می­‌گردد. مهم­ترین وظیفه این مجموعه جمع­‌آوری و پردازش اطلاعات به­‌روز، مفید و با قابلیت دسترسی آسان است

خط و مشی سام:

رویکرد سام در حوزه خدمات :

  • ارائه سریع اطلاعات قابل اتکا به مدیران جهت تسهیل تصمیم‌گیری در هر منطقه از جهان با استفاده از ابزارها و مدل­‌های نو، منطبق با استانداردهای روز دنیا.
  • ارائه خدمات پس از فروش لحظه‌ای توسط نیروهای کیفی و نخبه که بارزترین معیار انتخاب راهکارهای فناوری اطلاعات توسط مدیران بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد.
  • حذف فعالیت‌های تکراری و فاقد ارزش افزوده در بنگاه‌های اقتصادی با به کارگیری کسب وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات و تسریع در انجام فرایندها.

رویکرد سام در در حوزه محصول :

  • تولید فریم ورک­‌های تحت وب مطابق با به‌­روزترین تکنولوژی­‌ها برای تولید نرم­‌افزارهای منطبق با استانداردهای به­‌روز دنیا.
  • تولید نرم­‌افزارهای کسب و کار با رویکرد ERP
  • نرم افزارهای با پلتفرم موبایل و سیستم عامل­‌های اندروید در حوزه­‌های گزارش‌گیری.

رویکرد سام  در حوزه دانش:

  • راه­‌اندازی دپارتمان­‌های آموزشی علوم جدید IT وانتقال آن به سطح عمومی جامعه با رویکرد ایجاد دانش سازمانی در سازمان­‌ها.
  • راه­‌اندازی دپارتمان­‌های آموزشی در حوزه مفاهیم ERP با رویکرد مهندسی مالی و مهندسی صنایع وانتقال آن به سطح عمومی جامعه با رویکرد ایجاد دانش سازمانی در سازمان­‌ها.

چشم انداز سام تا افق زمانی 1410:

 ما در دنیایی که فناوری اطلاعات و سیستم­‌های اطلاعاتی به‌سرعت زمینه‌های مختلف زندگی را تحت تأثیر قرار داده است، با ارائه نرم افزاری جامع، بر بستر وب، با قابلیت دسترسی آسان و مبتنی بر استانداردهای روز دنیا در حوزه‌های فناوری، به عنوان شرکت برتر داخلی در حوزه فعالیت خود رهبري بازار در ايران را در اختيار داشته و در نگاه مشتریان، تحسین‌برانگیزترین شرکت در صنعت خود هستیم همچنین در بازارهای هدف خارجی نیز با برنامه ریزی بر اساس شرایط محیطی کشور، حضوري چشمگير و موفق داریم.

 

ارزش ها و باورها :

ما معتقدیم که رعایت ارزش­های والا در شرکت وب افزار سام­، رمز موفقیت در کسب و کارمان است.

ارزش های محوری و مولفه‌های راهبردی :

  • توجه و تمرکز بر مشتریان.
  • پایبندی به ارایه خدمات باکیفیت در راستای توسعه‌ پایدار.
  • پایبندی به اخلاق حرفه‌ای با تاکید بر مسئولیت‌پذیری و نظم و انضباط کاری.
  • توجه به رشد و توسعه‌ کیفیت زندگی کاریِ سرمایه‌های انسانی.
  • توسعه‌ی سرمایه‌های انسانی.
  • نوآوری، خلاقیت و چابکی در ارایه خدمات.
  • مسئولیت‌پذیری و تعهد.
  • راستی و درستی- صداقت.
  • آموزش و یادگیری.
  • خلق ارزش.
  • کار تیمی.
  • دانش‌محوری.