راهکار تدارکات و لجستیک :

 

1 – نرم افزار مدیریت درخواست 

2 – نرم افزار تامین کنندگان و خرید

3 – نرم افزار سفارشات خارجی

4 – نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار

در سازمانهای با نوع فعالیت واردات اساسا برنامه ریزی منابع سازمانی جهت مدیریت فرآیند واردات امری بسیار ضروری و  مهم تلقی می گردد.

نرم افزار سفارشات خارجی سام این امکان را برای سازمانها فراهم می سازد تا فرآیندهای کسب و کار خود را در زمینه مدیریت واردات کالا و خدمات متناسب با نیازهای سازمان و همچنین شرایط آیتم های برون سازمانی از قبیل قوانین و مقررات جدید بازرگانی و … به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی نموده و از تمامی ظرفیت های سازمانی خود در این راستا بهره مند گردند


منافع  و مزایا :

  • بهره مندی از امکان محاسبه بهای تمام شده هر سفارش به تفکیک عوامل مختلف هزینه ای.
  • مدیریت سفارشات خارجی به صورت کاملا یکپارچه و جلوگیری از صرف هزینه های سربار و اتلاف وقت.
  • تعیین و تخصیص هر نوع هزینه جدید متناسب با شرایط کسب و کار در جامعه و تعیین بهای تمام شده بر حسب عوامل هزینه ای مذکور.

امکانات و ابزارها :

  • ثبت Proforma Invoice  ( پیش فاکتور فروش خرید خارجی) .
  • ثبت Invoice ( فاکتور فروش خرید خارجی ).
  • ثبت بیمه‌نامه Insurance) ) .
  • ثبت بارنامه Bill of Lading) ) .
  • ثبت سفارش بازرگانی.
  • ثبت ترخیص کالا.
  • ثبت تخصیص اعتبار ارزی.
  • صدور سند حسابداری برای هزینه‌های انجام گرفته در خارج از کشور.
  • محاسبه بهای تمام‌شده به ازای هر پارت خرید.
  • مشخص کردنروش تسهیم هزینه‌ها در محاسبه بهای تمام‌شده.

مدیریت درخواست های سازمانی

مدیریت هوشمند پی گیری و گردش عملیات درخواست های سازمانی

تامین کنندگان و خرید

پیاده سازی فرآیندهای مهندسی خریدهای درون سازمانی  به صورت آنلاین

سفارشات خارجی

مدیریت فرآیندهای عملیاتی سفارشات خارجی تا مرحله ورود به انبار

انبارداری و حسابداری انبار

ابزاری برای کنترل موجودی و کمک به محاسبه بهای تمام‌شده کالا