راهکار تدارکات و لجستیک :
1 – نرم افزار مدیریت درخواست
2 – نرم افزار تامین کنندگان و خرید
3 – نرم افزار سفارشات خارجی
4 – نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار
در سازمانهای با نوع فعالیت واردات اساسا برنامه ریزی منابع سازمانی جهت مدیریت فرآیند واردات امری بسیار ضروری و مهم تلقی می گردد.
نرم افزار سفارشات خارجی سام این امکان را برای سازمانها فراهم می سازد تا فرآیندهای کسب و کار خود را در زمینه مدیریت واردات کالا و خدمات متناسب با نیازهای سازمان و همچنین شرایط آیتم های برون سازمانی از قبیل قوانین و مقررات جدید بازرگانی و … به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی نموده و از تمامی ظرفیت های سازمانی خود در این راستا بهره مند گردند
منافع و مزایا :
- بهره مندی از امکان محاسبه بهای تمام شده هر سفارش به تفکیک عوامل مختلف هزینه ای.
- مدیریت سفارشات خارجی به صورت کاملا یکپارچه و جلوگیری از صرف هزینه های سربار و اتلاف وقت.
- تعیین و تخصیص هر نوع هزینه جدید متناسب با شرایط کسب و کار در جامعه و تعیین بهای تمام شده بر حسب عوامل هزینه ای مذکور.
امکانات و ابزارها :
- ثبت Proforma Invoice ( پیش فاکتور فروش خرید خارجی) .
- ثبت Invoice ( فاکتور فروش خرید خارجی ).
- ثبت بیمهنامه Insurance) ) .
- ثبت بارنامه Bill of Lading) ) .
- ثبت سفارش بازرگانی.
- ثبت ترخیص کالا.
- ثبت تخصیص اعتبار ارزی.
- صدور سند حسابداری برای هزینههای انجام گرفته در خارج از کشور.
- محاسبه بهای تمامشده به ازای هر پارت خرید.
- مشخص کردنروش تسهیم هزینهها در محاسبه بهای تمامشده.
مدیریت درخواست های سازمانی
مدیریت هوشمند پی گیری و گردش عملیات درخواست های سازمانی
تامین کنندگان و خرید
پیاده سازی فرآیندهای مهندسی خریدهای درون سازمانی به صورت آنلاین
سفارشات خارجی
مدیریت فرآیندهای عملیاتی سفارشات خارجی تا مرحله ورود به انبار
انبارداری و حسابداری انبار
ابزاری برای کنترل موجودی و کمک به محاسبه بهای تمامشده کالا