راهکار تدارکات و لجستیک :
1 – نرم افزار مدیریت درخواست
2 – نرم افزار تامین کنندگان و خرید
3 – نرم افزار سفارشات خارجی
4 – نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار
بهره مندی از بک ساختار فرآیند محور جهت پیگیری و گردش عملیات درخواست های سازمانی کمک شایانی را به سازمانهای با مفاهیم سطح بالا در گردش عملیات می رساند .
سیستم مدیریت درخواست های سام این امکان را فراهم می سازد تا هر سازمانی مطابق با نیازها و فرآیندهای عملیاتی خود بتواند فرآند درخواست کالا را در مجموعه و سازمان خود به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و از این مزیت در ارتباط با سایر زیرسیستم های مرتبط بهره مند گردد.
امکانات و ابزارها :
- مدیریت درخواست کالا و خدمات در درون سازمان توسط کاربران مختلف متناسب با نیازهای مختلف سازمانی.
- مدیریت درخواست های خرید ارسال شده برای واحد تدارکات.
- مدیریت درخواست های دریافت وجه ( مجوز دریافت وجه ) و پرداخت وجه ( مجوز پرداخت وجه ) متناسب با فرآیندهای داخلی و کنترلهای داخلی مستقر در هر سازمان.
- بهره مندی از ساختار ورک فلو جهت تعیین گردش عملیات فرم های مختلف درخواست های سازمانی متناسب با فرآیندهای داخلی هر سازمان و همچنین کنترلهای داخلی پیش بینی شده.
- مدیریت کلیه درخواست ها مابین شعب مختلف درون یک سازمان.
- تهیه تمامی گزارشات متنوع مدیریتی متناسب با فرآیندهای مختلف درخواست های سازمانی.
- امکان بررسی ابتدا و انتهای فرآیندهای مدیریت درخواست های سازمانی و ردیابی تمامی آنها به تفکیک هر درخواست و یا هر کاربر و یا هر پارامتر دیگر مرتبط.
مدیریت درخواست های سازمانی
مدیریت هوشمند پی گیری و گردش عملیات درخواست های سازمانی
تامین کنندگان و خرید
پیاده سازی فرآیندهای مهندسی خریدهای درون سازمانی به صورت آنلاین
سفارشات خارجی
مدیریت فرآیندهای عملیاتی سفارشات خارجی تا مرحله ورود به انبار
انبارداری و حسابداری انبار
ابزاری برای کنترل موجودی و کمک به محاسبه بهای تمامشده کالا